2018. október 27., szombat

Terhesség 35 felett

Hűha akkor kezdjük 😊.
Meg tudtam, hogy jön a baba, gondolom mindenkinek van egy ilyen szuper kis története, persze én is így vagyok ezzel. De talán a lényeg hogy december volt (ez valamiért fontos nekem), na meg persze hétvége... Szombat éjjel jött a sugallt:2 napja késik csinálj tesztet! Felkeltem és gondoltam veszteni nem vesztek semmit. Pisilés teszt, irány kávét főzni☕ majd rápillantok a tesztre és 2 csík. Nem akartam hinni a szememnek. Forgattam tettem ide, tettem oda. Biztos nem jól látok. Rögtön elhatározásra jutottam, vissza fekszem aludni, majd holnap újra megcsinálom. Az is pozitív lett, na meg a következő napi is. Ennek már a fele sem tréfa, el kell mondanom életem értelmének. (a férjemmel 2015-ben házasodtunk össze, szerettünk volna babát, de már nem gondoltuk hogy sikerül is) mikulás volt, és szerintem ettől szuperebb ajándék nem is kell. Volt örömködés meg minden aztán jött a hogyan tovább? Orvoshoz kéne menni, mert ugye ez a következő lépés... Holnap folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése